środa, 6 marca 2013

NOWOŚCI!!!

     Właśnie zapoznałem się z wywiadem z Guovą i dowiedziałem się czegoś ciekawego. Wspomniała (właściwie zdradziła), że realizować będą projekt LADIES RAP. To tajemnica bo na fb ma tylko 13 lajków, ale czuję, że szykuje się coś Megaśnie dobre. Ola wspomina o współpracy z Mainstream'owymi raperkami.... Więc możemy przypuszczać się o jakie koleżanki chodzi. Kiedyś wspomniała o tym  
Dore( Paresłów), więc mam nadzieję, że się tam pojawi,bo jest moją ulubioną raperką i ma szanse na pokazanie, że nie zajmuje się Discopolo czym okrzyknięty jej i Fali nowy album, który moim zdaniem jest dobry. Tylko ma niezłe flow i teksty, które rozwalą połowę sceny :D

P.S. Jutro odsłona 7 miejsca w moim rankingu, a teraz przedstawiam utwór kilku dobrych raperek( a wnich mojej DORE)  :)

1 komentarz: