niedziela, 10 marca 2013

Ranking raperek.Miejsce 5

Na 5 miała być inna dama, ale doszedłem do wniosku, że coś trzeba zmienić
 
5. McIllo

    Raperka z Ostrowa Wielkopolskiego, rapująca w undergroundzie. Ilona "ma ten 90sowy pierwiastek" jak wspomniała kiedyś WdoWa i dlatego planuje zaprosić ją do siebie na nową płytkę. Wydała płytę w podziemiu "G-illoTYNA", na której usłyszymy Gonix. Illo prowadzi bloga o rapie, odwiedzanego przez tysiące osób   http://letsgetill.blogspot.com/    
   Wraz z Romą, Gonix i Dore nagrała utwór "SUPERMOCE", w którym wcieliła się w twardą Wonder Woman i jak sama rapuje " (...) moje flow jest oryginalne",tak. Właściwie nigdy nie spotkałem podobnej nawijki czy flow brzmiącego jak nasza Ilona. Dosyć niedawno założyła fanpage'a  i w ciągu niecałego tygodnia miała już 150 like'ów, jest już dobrze znana w tej branży :) Mi-La wspomniała, że raperka wyda w tym roku kolejną undergroundową płytkę (na pewno hiciorek). Interesuje się latami 90-ymi, więc na jej fanpage'u można znaleźć wiele utworów, filmów itp. z tych właśnie lat. McIllo dyskutuje i wymienia się doświadczeniem ze swoimi "lajkowiczami". Widać, że szanuje fanów i jeszcze długo pobędzie na tej scenie. Może gdy raperka nagra zwrotkę na płytę bardziej znanej WdoWy z Alkopoligamii to zauważy ją jakaś wytwórnia. Liczę na dalsze sukcesy i podaje link do wg mnie najlepszego utworu Illo "Tyci Tyci ":

http://www.youtube.com/watch?v=AGUG0l_HqP4

 A teraz coś nowego :D :

http://www.youtube.com/watch?v=e5F1M1CnlxM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz