sobota, 9 marca 2013

Ranking raperek. Miejsce 6

6. Sista Flo

    Raperka z Warszawy, przyjaźniąca się i nagrywająca często z Mi-Lą . Poznałem ją nie dawno, właściwie pół roku temu, na klipie BEER BEER, gdzie  Mi-La rapowała zwrotkę . Następnie znalazłem kolaż, aż trafiłem na videoklip "Znaki szczególne". Jest to utwór z ich wspólnej epki. Aneta nawija tam: "(...) i  nie pamiętam Kolorszoku , lecz pamiętam doskonale swój chillout, gdy 600volt grał, a Tytus nawijał. Nie miałam nigdy w rękach WuWuA, lecz pamiętam dobrze teksty, które każdy w tamtych czasach znał". Świadczy to o tym, że nie od dawna stoi za majkiem. W wywiadzie dla PLENER TV, wspominała z Mi-Lą jak nagrały swój pierwszy numer, gdzieś w ok. 1999 roku. Raperka charakteryzuje się oryginalnym flow i spójnym całościowo tekstem. Nawinęła dla MXN/Skillz ciekawą, pełną energii zwrotę. Pojawiła się jak wcześniej wspomniałem w teledysku BEER BEER "Bądź jak kamień" , Gonix "Trudne słowa" oraz "Mój miły głos" Paresłów.. Nie długo jej koleżanka wyda płytę w My Music , a już ogłasza, że usłyszymy na niej Siste. Aneta nie jest obecnie w żadnej wytwórni, a swoje kawałki : "Frazesy" (prod. Tedi Ted) czy "Nie zasłaniaj mi słońca" (prod. Święty Mikołaj) publikuje w internecie. W jednym z wywiadów zdradziła, że wrzuci jeszcze kilka innych kawałków i zrobi jeden teledysk. Mam nadzieję, że znajdzie się wytwórnia chcąca, reprezentować talent warszawianki . :D

http://www.youtube.com/watch?v=_jM7mB_HFB0
A tu utwór z epki, nagrany od końca :D
http://www.youtube.com/watch?v=yMPhd4W2pCQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz