piątek, 15 marca 2013

Ranking raperek. Miejsce 3

3. Mi-La

   Młoda warszawianka, która nagrywa już od dawna, współpracowała też z Sistą Flo .Karierę zaczęła od utworu z wokalistką Flow. Pojawiła się też w utworze "Bądź  jak kamień" zespołu BEER BEER. Pojawiła się też na teledysku u Małej Lady Punk, Gonix. Wydała epkę "Kolaż" wraz z Sistą, którego wydawcą było "Tu wolno palić". Znana jest z tego, że potrafi odnaleźć się na bicie oraz zmieniania "prędkości" w rapowaniu.Po wydaniu pierwszej płyty dziewczyny zaczęły pracować solo. Mi-Le umieściłem na 3, ponieważ ma już duże doświadczenie w tym fachu, a teraz podpisała kontrakt z wytwórnią "MyMusic", a płyta ma wyjść już wiosną.. Magda uprzedza nas, że pojawią się na niej różni goście( WdoWa, Sista Flo, Jeżozwierz), a płyta nosić będzie tytuł "Miejskie gawędy o miłości i zbrodniach". Bitami zajmą się Big Elmo, Święty Mikołaj i STX Beat Production. Mam nadzieję, że nie zawiedzie bo kobitka ma potencjał, a jej flow i obycie na scenie, uzupełnia całość. Do KOLAŻU wraz z Sistą nagrały klip "Znaki szczególne", gdzie Mi-La rozwala konkurencję swoim tekstem, który to rapuje z miłym ,przyjemnym pogłosem. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=1v93rRZndN4

 https://www.youtube.com/watch?v=U42xYPhPM8o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz